stelazine

stelazine, ο Φι ως Δέλτα και το συναίθημα ως χώρος

In υπερ γραφές,εικονο γραφές,κατα γραφές on 06/06/2010 at 5:38 μμ

 

 

ΦΟΒΟΣ

Advertisements
  1. μην με «πατάξετε» για τα αποσιωπητικά πριν με διαβάσετε [(…)]

  2. γιατί η εικόνα (να) σκεπάζει το λόγο?
    τα κενά δεν είναι γεμάτα κενά ακριβώς επειδή δεν είναι άδεια,
    έχει τοίχους αυτό το σπίτι.

    εξαιρετικός ο τίτλος σου, μοιάζει με πρόκληση.

  3. με προβλημάτησε το ερώτημα
    (σου) η αλήθεια
    προσπάθησα να δώσω την αίσθηση της ερμητικότητας

    δουλεύω το ίδιο κείμενο με έναν (μ)άλλο(ν) τρόπο (ερμητικής) γραφής
    σύντομα

    • Λοιπόν stelazine, αν εκδίδαμε μια συλλογή Concerete Poetry αυτό θα ήταν το εξώφυλλο.
      Συν)(Κινητικότατο ως προς την ίδια την κίνηση που πρέπει να κάνει ο αναγνώστης αλλά και το χαρτί για να διαβαστεί το κείμενο, και ερμητικότατο ως προς την διαλεκτική εικόνας λόγου-παράγει ένα νέο λεττριστικό σημαίνον-σημαινόμενο ως όλο, όχι ξεχωριστά φόρμα-περιεχόμενο, αλλά το υπεργραφικό (hypergraphie) λεττριστικό ένα “υπερ-γράμμα”
      Επίσης νομίζω πως μπαίνει στην «στενσιλοΨυχογεωγραφική φαρέτρα» μαζί με τα δικά μου τα εννοιολογικόσχηματικά, τα συμπυκνωμένα θραύσματα-ποιητικά τσιτάτα του τ(ρ)ελ(λ)ού, και τις βροχερές-ποιητικοοικαστικές καθέτους της αουρέλιας. Είναι έτοιμο για να hit the road που θα έλεγε και ο μακαρίτης ο Kerouac.
      Μια επισήμανση μόνο, πιστεύω πως ίσως το περιεχόμενο του θα μπορούσε να ταυτιστεί ακόμα περισσότερο με την λαβυρινθώδη αίσθηση της σπείρας. Δεν είναι πια σπίτι, είναι λαβύρινθος,
      όπως κάθε σπίτι βέβαια.

  4. Ο λαβύρινθος θα μπορούσε να ταυτιστεί με μια σπείρα, ανελλισόμενη, απο έξω προς τα μέσα.Κατά τα άλλα δεν υπάρχει κάτι άλλο μεμπτό. Μου αρέσει που τα εγγράμματα τειχία σε οδηγούν προς τα μέσα και σε αντιπαραθέτουν με τα «περαστικά» ουσιαστικά. Το Δ τί είπαμε οτι αντιπαραβάλλει; Το Φ μόνο;
    Ένα στένσιλ θα μπορούσε να ετοιμαστεί για αυτόν τον λαβύρινθο, συμπυκνώνει έννοια- ορόσημο της εποχής. Και αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί δε γράφουμε μόνο για να δούμε τις δυνατότητες της «εικαστικής» μας γλώσσας βεβαίως- βεβαίως. Γράφουμε πάνω απ’ όλα με περιεχόμενες έννοιες, που μπορούν να εκφράσουν την εποχή μας. Αυτό είναι το δύσκολο στο κάτω- κάτω. Τα λεκτικά παιχνιδίσματα μπορεί να είναι το ζητούμενο για κάποιους άλλους, για εμάς είναι ένα όπλο που μας εξυπηρετεί καλύτερα στην λογοτεχνική μας μάχη. Για αυτούς που δεν το κατάλαβαν, μάχη διεξάγουμε, σθεναρή και δύσκολη. Με την πεζότητα της γλώσσας της εποχής, με την αποχαύνωση της νιότης και την ημιμάθεια των απαιτήσεων των καιρών.
    Πρέπει να είμαστε και να φανούμε δυνατοί χωρίς η φόρμα να μας παρασύρει.Μπορεί να αισθητοποιείται κάτω απο το περιεχόμενό της για να «συν- κινήσουμε» τους αναγνώστες αλλά δεν θα μας οδηγήσει αυτή στον λαβύρινθο του λόγου….
    Το νόημα του Φ ως Δ νομίζω οτι εξυπηρετεί το περιεχόμενό του πάνω απ’ όλα γι’ αυτό και χαρτογραφείται ως μια μοναδική προσπάθεια της stelazine.
    Να τοιχογραφηθεί τώρα!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: